"Erosin muutama vuosi sitten, vaimoni uskottomuuden takia. Nyt olen huomannut ajattelevani ex-vaimoani ja toivoisin, että hän ottaisi minut takaisin. Sallisin hänelle sivusuhteet ja alistuisin mihin tahansa jos vain saisin elää hänen kanssaan."

Mies, 34 v.

*
"No olen 22v sähköalan työntekijä ja minun elämässäni on hienoja asioita paljon.
Pärjään kavereitani paremmin elämässä jos se mitataan sillä mitä omistan, näin ei taida olla. Minulla on kaunis tyttöystävä jota rakastan mutta olen myös rakastunut vieläkin tyttöön joka on parhaimpia kavereitani, en uskalla sitä hänelle kertoa koska pelkään että hän alkaa karttamaan minua ja sitten en näkisi häntä koskaan. "

*

"Joka päivä kun tulen kotiin poltan pilveä ja tyttöystäväni ei huomaa koska hän tulee aina kotiin pari tuntia minun jälkeen.Kumminkin haluaisin päästä pois tästä kaikesta, minusta olisi mukavaa lähteä vaikka Damiin kertomatta kellekkään ja jäädä sinne

Sen teen."

Mies, 24 v.


*

"Olen 35 vuotias neljän lapsen äiti. Olen tehnyt kaksi viimeistä lasta vain siksi, etten viitsi mennä töihin. Annan lasten katsoa telkkaria tai pelata tai ihan mitä vain - kunhan saa olla netissä tai lukea. Mieheni kanssa olen naimisissa vain siksi että hän rahoittaa koko toiminnan. En tiedä mitä keksin sitten kun nuorin täyttää kolme ja tuet loppuu. Ehkä eroan, koska siten saan täydet tuet."

*

"Olen 31-vuotias akateemisesti koulutettu nainen. Työskentelen itsenäisessä asiantuntija-asemassa julkisella sektorilla. Työyhteisössä olen arvostettu, työhöni kuuluu paljon edustamista ja neuvontaa.

Itse olen sitä mieltä, etten osaa oikein mitään. Tuntuu, että olen vain leikisti töissä, hämmästyn joka kerta kun saan palkkakuitin palkkapäivänä, koska olen varma jossain vaiheessa jääväni kiinni tietämättömyydestäni. Ihmettelen myös aikaansaannoksiani, joka kerta tuntuu siltä että olen saavuttanut jotain huijaamalla.

En koe olevani millään lailla iso, saati sitten aikuinen. Peilistä minua katsoo se sama teini-iän juuri ylittänyt pimu. Haluan käyttää napapaitoja, ottaa lävistyksiä ja lisää tatskoja. Kuuntelen heavya ja trashia. Vihaan tuulipukuja, iskelmää, farmariautoja ja kylpylälomia. Kiroilen ja käytän englanninkielistä slangia puhuessani"

*

Ihmisen omatunto on kummallinen elin. Lisää tunnustuksia tuolta.